跳到主要內容

【尋幽探靈】告別大濠公園

 7:00上酒店 13 樓食早餐,蜂蜂著酒店拖鞋唔俾入,要返去換鞋。以為係自助早餐,點知係一個套餐,龜龜美式,蜂蜂日式。

 8:38 坐 JR 去大濠公園, 8:53 步出 3號出口,出咗地鐵行兩三分鐘昨晚個湖已在眼前,沿湖慢步,橙色浮見堂庭一對情侶影緊相,此庭休息欣賞湖景很寫意,湖面成群鴨鴨𣈱游,公園高大的松樹形成一片片綠蔭,乘涼遮陰好地方。


行咗一圈出去,過馬路上斜路去西公園,斜坡有教練帶住幾個學生做訓練,教練一聲令下,幾個學生起跑,短綫衝刺。西公園最高處係光雲神社,有人群做更一的儀式,藩主嘅高大銅像同特別嘅水牛頭盔好吸晴,隨便走又見到狐神社,有個女人係度打掃,蜂蜂唔好意思坐低影相,怕人哋覺得對神靈不敬。

路邊大型畫唔知想表達啲咩?有貓、狗、魚、熊、生滿毛毛嘅人,顏色鮮艷畫風大膽。再向下走見到母女黑貓,呢度又有神社,路邊攀藤植物廢屋,超有神祕感。行多兩步,咦!一塊細爛草地有架車,明太中毒😄!昨晚個架擺檔買嘢嘅小販車,原來佢住呢附近。


沿海邊走一座吹薩士風特大壁畫牆畫得好靚,返到魚巿場,冇咩好睇,龜龜買咗真空包裝八爪魚同魚。11:26 揀咗間多人嘅餐廳食刺身定食。13:15 返到博多築紫札口出,回酒店攞行李再坐 JR 去福岡空港再轉國際線機場巴士,一出地鐵站已有巴士,好多人,呢度啲巴士明知去機場都冇設計放行李位,人流將我哋逼去兩卡車嘅接駁位😅。此時傳來車上廣播,話此位危險不適站立,只見腳下個半圓會轉來轉去,係有可能跌親,幽靈之旅咁就結束。🤣⋯⋯

留言

這個網誌中的熱門文章

【蠔島12天】探監令人抑鬱

今天晴空萬里,正! 龜龜搞GPS搞了很久,叩叩叩⋯什麼聲音?原來有人在敲我們 的車車,龜龜說是停車場落貨工人專程問我們是不是要離開?而且給我們走先,他真好人。今日去 Richmond 小鎮,才十點已很多游客了,停車場要繞圈找位才有得停泊,可能真的是較 近Hobart這個大城市的關係。 終於找到停車位,只見一車又一車的旅游巴也在這停泊,廁所就在停 車場邊,當然不能放過要去去,暢快的大解放,哈哈   ⋯⋯。走出來卻不見龜龜的蹤影,等呀等, 等呀等,也不見龜龜。可能是蜂蜂上廁所上的太久所以龜龜先去逛逛了吧!哈哈 ⋯⋯誰知龜龜卻 從廁所走了出來,原來是昨晚的辣椒發作。 朝着停車場方向走到Richmond監獄,監獄是要買票入場的,就在手信店購票,而且只有一個工 作人員,⻄方國家比較講自覺性,如果有人沒購票進去了,他也未必發現,根本沒有透明窗戶、門 檻之類。監獄規模不大,進門院子裏鋪滿了大大小小的碎石,男女囚室、廚房、獄卒房間都是圍繞 着這個操場而建。 大大的磚頭砌成了高高的圍牆,院子裏的大樹給了這監獄少許的生氣。每間房都 有不同的介紹,有獄卒紐扣、戒指、衣物,哪件外套好時毛,是經典款,現在就個年代也流行呢, 厲害 !廚房也很奇怪,有個像棺材一樣的木箱,龜龜說是用來放麵包的,焗爐在牆壁,要把柴燒 完了利用余温去焗。在這我們看到了洗衣機的雛形,一個桶一樣的東東,旁邊還有一個用來扭乾衣 物的東⻄,两根圓轆轆的木頭,衣物就夾在中間。龜龜讓蜂蜂猜,沒猜到,哈哈 ⋯⋯ 這裡奇怪的東⻄真不少,有間房間的木地板上有塊四四方方的透明玻璃,蜂蜂趴下探個究竟, 只見下面是全空的,放了好多臭鞋鞋,有龜龜在真好!龜龜說鞋子代表邪靈,這樣做是鎮壓住它們 不讓邪靈跑出來。 在另一間房,貪玩的龜龜見有條大鐵鏈手銬,嘗試自己戴上,玩了一會兒就放棄 了,沒耐性的傢夥。手銬房旁還有間好臭的房,難道千年腐屍在發臭 。而最令我感到窒息的是男 囚室。龜龜說上面寫可以体驗在裡面一分鐘,別說呆,只是站在這我都抑鬱,狹窄漆黑的囚室只是 一個人睡下的尺寸,一個小洞。每人只有一張地毯席地而睡。龜龜說當年有囚犯為了能留在這坐牢 會故意犯罪加刑,因為外面的僱主經常虐待她們。 離開這個令人抑鬱的地方,去店舖逛逛輕鬆輕鬆,一家手工首飾店的耳環挺漂亮,龜龜說送給蜂 蜂,一看要$129換成港幣差不多要六七百,蜂蜂覺

【尋幽探靈】草莓蟹

7:30 familymart 食早餐,龜龜又食油麪,蜂蜂又食飯團。又見到左手邊白色襯衫的男人飲住杯凍啡改功課,昨日坐喺我後面個中年肥佬又係度,前方十字路口咖啡色袋嘅西裝友今日換咗對黑皮鞋等緊過馬路,馬路中又出現豆零爭肥婆拎住兩袋嘢過更馬路。 返酒店排完毒去咗個神社行下,裡面有個藩主家族,墳墓好多蚊,墳上有幾個大石疊埋一齊做裝飾,旁邊嘅五重塔顏色鮮艷,隔離個小廟有串超大佛珠,一拉佢就劈叻拍啦,好似放炮仗。大樹下個僧人係碎沙石中掃落葉仲要用手一塊塊手執起的葉。 10:00 坐車去空港線內陸機福岡去屋久島,10:45 喺機場食牛餐,牛牛飯,入閘之後行下商鋪,國內線店鋪多。去到車81你號閘口先知仲要坐接駁巴士好彩早少少落去,細架短腳螺旋掌內陸機,巴士都大過佢。14:00 到達屋久島機場,好細好舊好少人,落機徒步出到去,行李都係人手攞落嚟嘅。 兩點幾上咗巴士,點知錯咗方向只好係下一個站落車,一落車就係小瀬田郵局,可能冥冥中有注定,龜龜搵咗幾日郵局都未搵到咁樣俾佢撞中🤪。要等一小時先有環島巴士,寫下明信卡食下明太子、帶子裙邊時間都過得好快。有兩個男人同我地一樣坐錯車一齊係小瀬田站等。 15:30 上巴士又去返機場,唔同方向的巴士係同一站停,玩嘢😅。去到 Green 酒店開始落雨,和風式間房好靚大花園加全海景,露台有化妝枱,放好行李出去行吓,咦好大雨。一過馬路就有間花店,埋邊有青菜、水果、調味料、酒、便當,日用品賣,老細係個中午大叔好好笑容。冒雨繼續行咗去間手信店,好大間,的屋久杉手工品價格不菲,有毛巾、衫、明信片、草餅、咖哩、包裝魚賣,18:00 酒店食晚飯所以行咗一陣間就返轉頭。 晚餐相當豐富,炸飛魚、凍蟹(旭蟹),龜龜話似草苺,凍九爪螺、魚魚刺身、酒、豚肉、甜品、正😄⋯⋯

【尋幽探靈】沿着廢棄路軌尋找繩文杉

凌晨三點幾起身,龜龜食咗紅豆包,蜂蜂食咖哩包。行出馬路巴士站,天太黑巴士牌冇燈行過龍又返轉頭,咦!巨型機動車停車場,就係呢度了。見巴士就揮手佢不停,反而去咗我哋酒店門口停,我哋飛奔而去被司機告知不是呢架。呢架應該係報咗團個的人上嘅,我哋酒店好多人上咗去。 又回來巴士站,4:36 又截停咗架巴士。上車後肥佬又話我哋唔可以坐呢架,要收錢 640 日圓 一個人。呢架應該係酒店職員講嘅班車,屋久島的交通都幾煩,有唔同公司啲巴士,我哋誤會咗係我哋買三日票的巴士公司。繼續等由碼頭四點幾開出巴士,5:20 來到我哋呢個站,希望架車準時啦! Yeah ✌🏻準時到咗,成架車都冇人,去到屋久杉自然館全程只有八個人上車。落車買票兩人4800 日圓,售票員講個背囊可以咩咩咩😅聽唔明,跟住有個北京友行埋嚟話:背包可以放地下,當排隊用。哈哈⋯⋯唔怪得地下全部都係包包啦! 5:40 開車上山去荒川登山入口,落雨。6:20 開始這個 20 公里、耗時 10 小時嘅長征,廢棄鐵軌🛤️就在這停車場邊,沿着鐵軌行五分鐘左右就穿過山洞,山洞後都係沿鐵軌行,深山裏有廢棄嘅小學,依家只係一塊冇大樹的平地。一旁有個休息亭,有瓦遮頭,之後的路唔會有了,龜龜決定係度食嘢。 便當係酒店為我哋准備,四個便當 1400 日圓,我食個份有兩個飯團🍙、兩舊炸雞、一舊炸土豆、一個麻薯,龜龜有靖魚、炸番薯、飯團、麻薯,味道唔錯。特別係飯團中間個粒紅色小脆梅,炸嘢凍左就差的。俾龜龜試吓我舊炸土豆,可愛的龜龜話:你舊番薯軟身過我個舊好多,😹😹我舊係土豆而不是番薯。 8:02 見到三代杉,黑蒙蒙嘅樹洞睇唔出點算三代。繼續行廢鐵軼,鐵路係舊時為砍杉樹運輸而誕生,唔知行咗幾多個鐘,見有個向右分叉路口寫去繩文杉,就開始向上爬石頭路。踩著又大又長遍地橫生的樹根趕路,高底起伏。古老樹根石頭路加埋一直落雨仲要趕路趕車,都幾辛苦,但卻好壯觀。 抬頭不見天日,樹木好高,加埋多雨水先至咁多青苔。沿途都有好多導遊,一個導遊帶兩三個客登山。第一棵遇到啲係翁杉、一棵雜草叢生的枯樹枝,樹徑大外型睇唔出似老翁,太多雜草,第二棵遇到心形樹洞,靚、大、蜂蜂想入去,但洞內個對北京情侣狂影相加埋雨勢大,龜龜叫我繼續趕路,第三棵大王杉,好高。 第四棵夫妻杉、呢棵好特別,土黃色樹桿,兩棵樹連埋一起,摸上去滑碌碌,而且就在路邊,正。衝呀!時間緊迫,向繩文杉衝,繩文